Avatar billede Kstenholt Nybegynder
18. januar 2012 - 19:37 Der er 5 kommentarer

BSOD især ved brug af Youtube

Hejsa. Jeg har fået en ny computer her i starten af december. Den kører skide godt, især i spil (MW3) og der er ingen problemer..

Når jeg så sidder og ser film på youtube crasher den pludselig og jeg får Bluescreen med beskeden IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL

Jeg har formateret computeren og installeret alle drivere - dette hjalp heller ikke.

Da der kun sidder EN ram blok i computeren på 4 gb kan jeg ikke pille den ud og se om det er rammen der er problemet..

Nogle der har en snedig metode til at tjekke om RAM er defekt??
Avatar billede 220661 Ekspert
18. januar 2012 - 19:51 #1
18. januar 2012 - 19:52 #2
Velkommen til E. ...

Generelt: Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede 220661 Ekspert
18. januar 2012 - 19:55 #3
Filen downloades og pakkes ud. Herefter brændes den som en bootbar cd der starter når du putter den i ved boot.
Skifter den fra grøn til rød er der fejl i ram.
Avatar billede Kstenholt Nybegynder
18. januar 2012 - 20:13 #4
Hej. Det drejer sig om Windows 7 64 bit.
Avatar billede Kstenholt Nybegynder
18. januar 2012 - 20:34 #5
Okay mange tak det prøver jeg. :)