Avatar billede NikolajHOlsen Nybegynder
17. januar 2012 - 09:55 Der er 6 kommentarer

Feedback på tjeklotto.dk

Hej.

Siden er ikke helt færdig endnu, men jeg kunne ikke lade være med at bede om lidt feedback :)

Her igår aftes har ind af mine kammerater gået ind i vores lille projekt, han har hjulpet mig lidt videre med layoutet og ændret noget ting til det bedre. Der mangler stadig lidt endnu men kunne godt tænkte mig at høre hvad i synes.

Vi har tænkt på følgende ting til udvidelse:

- At de seneste lotto tal automatisk bliver gemt i vores database, så brugerne kan hente vindertal fra tilbage i tiden.
- At de seneste lotto tal automatisk kommer frem i vindertal feltet, så brugeren ikke skal til at kopirer det derned.

Siden skal altid forblive som en gratis tjeneste, og egentligt kun hjælpe da det ikke bruger vores tid.
Altså det er bare et hygge projekt.

Hvad synes i om design og brugervenlighed?
Tak på forhånd :)

Link: http://www.tjeklotto.dk
Avatar billede Himbear Nybegynder
17. januar 2012 - 10:07 #1
Det ser godt ud :-) Måske ville de pynte på designet med en enkel alternativ farve.

Hvad er det i har som favicon?
Avatar billede NikolajHOlsen Nybegynder
17. januar 2012 - 10:18 #2
tino_bh - Noteret med farven, faveicon bliver højst sandsynlig ændret rimelig snart, da jeg bare lige hurtig ville have noget ind, så siden skilte sig ud fra andre sider uden noget faveicon.
Tak for feedback :)
Avatar billede Himbear Nybegynder
17. januar 2012 - 10:28 #3
Men webdesignet har et lotto-feel over sig, så get er jo meget godt :-)
Avatar billede NikolajHOlsen Nybegynder
17. januar 2012 - 10:32 #4
Tak :) det var også det vi gik efter :-)
Avatar billede lordsasa Nybegynder
20. januar 2012 - 11:48 #5
Hejsa :)

Jeg synes at det er en virkelig god ide, og mon I ikke ender med at tjene en krone eller to.

Men hvad angår farverne, så kan det godt blive en anelse for rødt?

Hvad med at kigge på Lottos egen hjemmeside og se hvordan de kombinere farverne? I kunne evt. have en baggrund med en masse lottokugler/numre på :)

Håber det kunne bruges.
Avatar billede mikaelch Novice
22. januar 2012 - 22:18 #6
jeg synes siden er for rød skinner for meget igennem

husk udnyt google viser op 70 tegn og ordret forside siger ikke meget om siden når jeg kommer fra google af

social der mangler især google plus på siden og det kunne også en fordel med twitter på siden da det social er blevet vigtigere når man søgeord optimere en side

mere billeder og liv på siden mangler jeg