Avatar billede MagnusELH Nybegynder
16. januar 2012 - 17:37 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

alert når du trykker kryds, eller går væk fra siden?

findes der et script der gør, at når man trykker kryds eller tilbage, eller noget lign.
At der så kommer en alert/besked, til brugeren?
Avatar billede Herover Nybegynder
16. januar 2012 - 18:30 #1
Du kan bruge funktionen onbeforeunload.
Du kan ikke ændre hele den tekst som kommer. Paste denne dette script i dit dokument:
window.onbeforeunload = function() {
    return "Du har ugemt data";
};
Avatar billede arne_v Ekspert
16. januar 2012 - 18:59 #2
1) JavaScript != Java

2) Du kan ikke sikre dig generelt at der bliver koert noget kode inden bruger forlader siden, men paene maader saasom at gaa tilbage eller lukke paent ned kan godt fanges i JavaScript.

3) Der er masser af eksempler paa dette paa nettet.

4) Det irriterer normalt brugeren meget, saa det giver en rigtig daarlig bruger oplevelse.
Avatar billede MagnusELH Nybegynder
16. januar 2012 - 19:09 #3
men kan du scriptet?
Avatar billede MagnusELH Nybegynder
22. januar 2012 - 14:23 #4
.