Avatar billede pyramide Nybegynder
16. januar 2012 - 12:49 Der er 2 kommentarer

Model tegning

Jeg skal have lavet en støbe form af et eksisterende produkt, findes der et tegne program der kan affotografere emnet og lave en tegning jeg kan sende ud til en underleverandør?
Avatar billede claes57 Ekspert
16. januar 2012 - 13:08 #1
det er så en 3D-skanner - bruges fx i bil-industrien.
Hvad med en afstøbning i silikone eller gips?
Avatar billede tuekappel Nybegynder
22. april 2012 - 17:51 #2
http://www.123dapp.com/catch

Dette program lader dig "3Dscanne" med et helt almindeligt digitalkamera.

men der findes ingen programmer, der kan lave din optegning for dig. Det at lave produktionstegninger er en seriøs disciplin, for det er jo ikke helt ligegyldigt, hvordan de bliver fortolket, vel?