Avatar billede Zxa1p1 Nybegynder
14. januar 2012 - 14:24 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Toshiba Bærbar P750-140

Hey, jeg har lige købt denne bærbar fra toshiba for få dage siden.  Der sidder en Intel I7 processer i den, 8gb ram, Nvidia Gforce 540M grafikkort. Den virker helt fint uden problemer men jeg stødte dog på en lille ting. Inde på WEI(Windows experience index) viser den en nogenlunde lav score på 5.9 på mit Grafikkort og der sidder en Nvidia Gforce 540M kort i den. men den viser så tilgængeld også at der er 2 installeret drivere til mit grafikkort. En Intel HD Driver og en Nvidia Gforce GT 540m driver. Jeg ville tro at WEI ville vise lidt højere score med en Gforce 540M selvom det ikke er det bedste grafikkort til bærbare men mit spørgsmål er så bare om den skifter fra den ene driver til den anden når jeg ændre mit brug af computerens ydeevne såsom at spille et stort spil som BF3 og har jeg mulighed for at vælge mellem de 2 drivere ?
Avatar billede pstidsen Novice
14. januar 2012 - 15:09 #1
Den skifter når der er brug for det. Intel HD bruger sikkert ikke så meget strøm og så kører den på det når der ikke er brug for 540M kortet.

Der ligger sikkert et Toshiba program på din computer hvor du kan skifte. Ved dog ikke hvad det hedder...
Avatar billede Zxa1p1 Nybegynder
14. januar 2012 - 15:27 #2
Perfekt, Tak for det ;) jeg kan skifte mellem Intel og Nvidia inde på Nvidias kontrolpanel har jeg fundet ud af.
- Så WEI er altså ikke så betydningsfuldt for at kunne specificere om det ene eller det andet er godt.
Avatar billede pstidsen Novice
14. januar 2012 - 15:40 #3
Velkommen til Eksperten.dk

Hvis problemet er løst skal du lukke spørgsmål. Det gør du ved at acceptere et svar fra den der har løst problemet. Her er et svar til acceptering.