Avatar billede Christoffersen Nybegynder
14. januar 2012 - 12:43 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Start og slut af word

Jeg har Word 2003, som når det er åbent fungerer fint, men når jeg har gemt mit arbejde, og vil lukke, varer det op til 2-3 min. før jeg kan få afsluttet. Jeg har ikke problemer med Exel, Powerpoint.
Med venlig hilsen Erik
Avatar billede hcma Novice
14. januar 2012 - 13:03 #1
Prøv at smide din normal.dot ud  (der gendannes automatisk en ny)
Avatar billede Christoffersen Nybegynder
14. januar 2012 - 13:26 #2
Jeg er ked af det men jeg ved ikke hvad "normal.dot ud" betyder ;-(
Avatar billede hcma Novice
14. januar 2012 - 14:02 #3
det er den du åbner hver gang word åbnes. Af og til kan den gå i udu.
prøv at søge efter den  Normal.dot  og slet den.
Avatar billede Christoffersen Nybegynder
14. januar 2012 - 14:41 #4
Har prøvet at finde "normal.dot" men kan ikke finde den
Avatar billede Poko1 Ekspert
14. januar 2012 - 14:55 #5
Fortæl lige hvilket styresystem du kører så er det lettere at lede dig hen til stedet hvor den ligger!
i Win 7 ligger den i bruger dit navn AppData roaming Microsoft Skabeloner.
Avatar billede Christoffersen Nybegynder
14. januar 2012 - 15:22 #6
Jeg har XP
Avatar billede Poko1 Ekspert
14. januar 2012 - 15:26 #7
Jeg skal lige have startet en gammel pc med XP men prøv at søge på skabeloner.
Avatar billede Poko1 Ekspert
14. januar 2012 - 15:29 #8
Og forresten du skal i kontrolpanelet mappeinstillinger have vis skjulte mapper slået til.
Avatar billede hcma Novice
14. januar 2012 - 16:29 #9
ligger notmalt i:  C:\Documents and Settings\Administrator\Application Data\Microsoft\Skabeloner

og som £8 skriver:  du skal også søge i skjulte filer of mapper
Avatar billede hcma Novice
14. januar 2012 - 16:29 #10
£8 = #8
Avatar billede hcma Novice
14. januar 2012 - 16:32 #11
glemte lige:  for at få vist skjulte mapper og filer skal du lige ind i:  Kontrolpanel --> Mappeindstillinger --> Fanebladet Vis --> ving af / sæt prik i Vis Skjulte mapper og filer
Avatar billede Poko1 Ekspert
14. januar 2012 - 17:07 #12
Søg som her også medtag skjulte.
http://gratisupload.dk/vis_billede/671889/
det er godtnok office 2007 men det skulle være det samme.
Avatar billede Christoffersen Nybegynder
15. januar 2012 - 10:24 #13
Kunne komme til data\Microsoft, efter nedenstående, der var efterfølgende ikke noget der hed skabeloner.

"ligger notmalt i: C:\Documents and Settings\Administrator\Application Data\Microsoft\Skabeloner"
Avatar billede Christoffersen Nybegynder
15. januar 2012 - 10:41 #14
hURRA, DET VIRKEDE, TUSIND TAK TIL ALLE. mVH. Erik

Ps. hvordan er det at man får "lukket" korrekt ;-)
Avatar billede Poko1 Ekspert
15. januar 2012 - 10:50 #15
Du beder den der gav dig den rigtige løsning om at lægge sin næste tråd som svar som du så accepterer.
Hvis det var min kommentar der hjalp accepterer du bare dit eget svar.
Ps. Husk at slå Caps Lock fra :-)
15. januar 2012 - 11:10 #16
www.eksperten.dk/faq#faq-3-5
www.eksperten.dk/faq#faq-3-4

PS: Du skal som standard ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til andres (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...