Avatar billede emiljohansen1 Nybegynder
13. januar 2012 - 18:39 Der er 9 kommentarer

iPhone 4 UDEN signal (Ingen tjeneste)

Hej allesammen.
Mit problem er, at min iPhone ikke har noget signal. Den søger og søger men kommer konstant frem med "ingen tjeneste" beskeden. Den kan sagtens logge på wifi netværket.
Ved i om der er nogen løsning og om det kan hjælpe at skifte selve antenne ledningen ud?
Avatar billede claes57 Ekspert
13. januar 2012 - 18:53 #1
du har sat dine fingre, som foreskrevet af steven jobs?
Avatar billede js_delphi Nybegynder
13. januar 2012 - 19:10 #2
Hvilke antenneledning??

Har iPhonen virket med det aktuelle SIM-kort? Hvis ikke, kan det vaere SIM-kortet, som foerst skal aktiveres af din udbyder.
Avatar billede emiljohansen1 Nybegynder
13. januar 2012 - 19:15 #3
Steve jobs metode virker kun hvis man mister når man holder på iPhonen. På min er der intet signal på iPhonen på nogen tidspunkt.

Det virker ikke ligegyldigt hvilket sim-kort der bruges.
Antenneledningen inde i iPhonen.

Men ellers tak for svarene.
Avatar billede claes57 Ekspert
13. januar 2012 - 19:40 #4
få den byttet - den er defekt.
Avatar billede emiljohansen1 Nybegynder
13. januar 2012 - 19:54 #5
Der er ikke forsikring på den mere.
Men vil gerne finde ud af hvor defekt den er og om det er noget der kan laves. :)
Avatar billede js_delphi Nybegynder
13. januar 2012 - 20:19 #6
Har den virket, og er den paret med iTunes?
Avatar billede claes57 Ekspert
13. januar 2012 - 20:24 #7
du skal jo nok have den omkring en tekniker hvis du vil have noget at vide om en gammel brugt telefon - det kan næppe klares via et forum.
Avatar billede Trainee Nybegynder
13. januar 2012 - 21:34 #8
Er den købt over dba.dk ?
Avatar billede emiljohansen1 Nybegynder
14. januar 2012 - 11:49 #9
Dba. Men er sikker på den har virket, ikke er vandskadet og den er paret med itunes.

Claes57 - Der er jo engang imellem nogen kloge hoveder der har lyst til at hjælpe.