Avatar billede ml1981 Nybegynder
11. januar 2012 - 21:11 Der er 1 kommentar

Overvågning af internetforbrug

Hej,

Jeg mangler en løsning hvor på jeg kan styre mængden af internettrafik på mac/brugerniveau.

Årsagen til dette er at min ISP kun tillader et vist forbrug pr. mdr.

Umiddelbart tænker jeg at der må findes en routerløsning der kan styre mængden af internettrafik.

Men, jeg kan ikke finde en løsning.

Anyone?

Vh

Michael
Avatar billede Trainee Nybegynder
12. januar 2012 - 09:31 #1
Du kan indstille din router til fx. kun at have adgang til nettet mellem kl. 17-20.00. Nu ved jeg ikke, hvor stor en mængde der er tale om, men det kunne være en reserve løsning, til du har fundet den rigtige..

:) God dag.