Avatar billede gdrengen Nybegynder
11. januar 2012 - 15:18 Der er 4 kommentarer

computer 4-5K HJÆLP !!!!!!

jeg kunne rigtig gerne tænke mig en ny computer som i kan se.
computeren skal ca. koste 4000-5000 kr. jeg vil selvfølgelig have mest for pengene.
skal indholde:
en i7 prosesser.
400gb.
den skal være ny.
det skal være en bærebar.

i må gerne sende links
tak på forhånd (:
Avatar billede pstidsen Novice
11. januar 2012 - 16:37 #1
I7 er jo ikke gratis... Det her er nok den billigste: http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=6334356 hvorfor er det så vigtigt med i7 processor? Hvad skal du bruge den til?
Avatar billede Kemadx Juniormester
12. januar 2012 - 10:52 #2
ingen krav til ram eller hvad gfx skal kunne trække?
Avatar billede pc-propilot Nybegynder
19. januar 2012 - 16:56 #3
Jeg anbefaler dig klart mærket asus for der for det hele for pengene. Men med 5k kommer du faktisksk ikke videre for som du siger i7 er ikke gratis.
Avatar billede pstidsen Novice
19. januar 2012 - 17:01 #4
#3: Det er jo ikke et svar på problemet! Lad være med at lægge svar før problemet er løst ;-)