Telenor har smidt mit mobilt bredbånd ud !
HejVille i start af december udksifte mit gamle modem (Zyxel 8år gammel)fra Telenor med et trådløs netværk, også fra Telenor... altså en bytter.
De sendte mig så mobilt bredbånd som USB-stik istedet, som der var 30 dage gratis prøvetid på og derefter 49,-kr. pr. måned...
Jeg ringede selvfølgelig og bedte om trådløs router istedet.
Få dage efter kom der så min trådløse router og jeg fik det også op at køre ret hurtigt.
Jeg skulle så sende min gamle router tilbage.
I den gamle papkasse fra den gamle router lå der et klistemærke med adresse til returpakke.
Jeg pakkede den gamle router, samt de USB-stik for mobilt bredbånd ind i de tilhørende kasser og sendte dele samlet til den adresse, som stod på klistermærket.
Nu en måned efter har jeg fået 2 regninger af ca. 120,-kr. for mobilt bredbånd.
Jeg ringede ind igen og forklarede at jeg allerede havde sendt de USB-stik for mobilt bredbånd tilbage, sammen med routeren.
Deres forklaring var så, at jeg ikke skulle have sendt den tilbage sammen med routeren.
Der hvor de modtager alle routere, tager de kun de ting ud som de skal bruge og så smider de bare resten ud.
Nu kunne de ikke gøre mere ved sagen og nu er jeg bundet fast til abonnementet.
Nu skal jeg betale til deres abonnement og har ikke engang deres USB-stik mere som de har smidt ud.
Kan det virkelig være mit problem hvordan de håndterer deres returvare ?
Håber i kan hjælpe mig lidt videre hvad jeg kan gøre nu....
på forhånd tak