Avatar billede Peaofficiel Nybegynder
10. januar 2012 - 12:30 Der er 6 kommentarer

Movie Making Programmer?

hejsa (:

Jeg ville høre jer om i kendte nogle gode Movie making programmer med en masse effekter da jeg skal lave cs 1.6 fragmovie jeg har Sone Vegas Studio HD Platinum 11.0 Men syntes ikke der er så mange effekter nogle der kan hjælpe? :)
Avatar billede jensenjs Juniormester
10. januar 2012 - 13:03 #1
Jeg tror at de fleste Videoredigerings programmer kommer i en standard udgave, med de mest nødvendige redskaber plus nogle få effekter.

Jeg har selv nogle stykker.
Pinnacle, Cyberlink, Ulead
Alle tre gode programmer, med en masse muligheder, med også mangler.

Pinnacle v6. til Pinnacle studio 12 Ultimate
Her har jeg måtte invisterer i special effekter og filtre hvis jeg ønskede det.

Cyberlink, Power director Ultra v7.
Her var andre effekter og filtre, men også her med mulighed for tilkøb af yderligere filtre og effekter.

Ulead Video Studio v7.
Det samme gælder her, igen gode indbyggede filtre og effekter, nogle der mangler i de andre programmer og omvendt.

Det bedste du kan gører er at finde eventuelle gratis plugins som filtre og effekter, eller købe dem.
Prøv eventuelt på www.videohelp.com
Avatar billede jensenjs Juniormester
10. januar 2012 - 13:25 #2
Jeg glemte lige, Sony Vegas Studio HD Platinum 11.0
Har også tilkøbs plugins

Mayhem Plug-in for Vegas Pro, manual her
http://www.sonycreativesoftware.com/download/manuals/vasstmayhem
Avatar billede tintir Nybegynder
10. januar 2012 - 13:40 #3
Du kan da downloade Windows Live Movie Maker. Eller den originale Windows Movie Maker.

Du kan meget i de to, men jeg ved ikke om det er det du søger.

Prøv det. For det kunne løse dit problem.
Avatar billede Peaofficiel Nybegynder
10. januar 2012 - 22:25 #4
Altså jeg søger et program som kan lave en masse fede effekter da jeg skal til at lave film om counter-strike og musikvideor og dit og dat :)
Avatar billede jensenjs Juniormester
10. januar 2012 - 23:19 #5
#4

Jeg ved ikke om det er det rigtige for dig, men det link jeg henviste til i #2 Mayhem er noget der passer.
Det er et netop et tilkøbs effekt plugin, til det program fra sony du allerede har prøvet.
Det tilføjer de muligheder jeg tror du ønsker, jeg kender det ikke selv,

Men her er et link du måske kan bruge til at se om det er det rigtige.
http://vimeo.com/11245606

Jeg håber det er noget af det du ønsker
Avatar billede Peaofficiel Nybegynder
11. januar 2012 - 10:13 #6
Tak det var noget af det rigtige :)