Avatar billede namgrab Juniormester
09. januar 2012 - 17:41 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Aktivering af webcamera på MSI CX720

Jeg kan ikke aktivere mit (indbyggede) webcamera på pc'en, Jeg har forsøgt at se i manual, men kan intet finde om emnet. Er der nogen, der har erfaring i dette? Jegh får et svar om at cameraet ikke er aktovt, når jeg vil tage et foto til scype.
09. januar 2012 - 17:51 #1
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

---

HAR det virket ???
Avatar billede namgrab Juniormester
09. januar 2012 - 18:36 #2
Nej det har ikke virket.
Og ja, sorry, jeg ved jo godt at der skal relevante informationer til!!

Win7/64 - hone AND STUDENT
09. januar 2012 - 18:59 #3
Er det en WIN7 instalation du SELV har forestaget ?
Eller er den 'købt' med det klar ?
Avatar billede namgrab Juniormester
09. januar 2012 - 19:32 #4
det er en oem installation, men jeg har foretaget en komplet recovery pga. ptroblemer med at se video fra bl.a youtube og andre.
09. januar 2012 - 21:28 #5
... Hvilket program bruger til at "aktivere" WebCam ?

Windows Live Messenger ?

Jeg mener at have se at WebCam skal aktiveres med en "Hotkey" ved tastaturet ?
Avatar billede namgrab Juniormester
09. januar 2012 - 21:53 #6
Hellooo!
det er lidt pinligt!
Jeg har søgt efter en hotkey, men uden at identificere en sådan. Men da jeg fik lidt lys og åbnede øjnene, så var der naturligvis en hotkey (F6) - ja, men så var det jo i orden!
Undskyld ulejligheden og tak for din tid.
Send et svar og du kan supplere dine points med mine sølle 15.  God aften.
09. januar 2012 - 22:04 #7
Ping...