Avatar billede Carsten74 Nybegynder
07. januar 2012 - 23:35 Der er 5 kommentarer

Hjælp til hjemmeside

Hej
Jeg prøver at lave en hjemmeside og jeg bruger frontpage 2003.
Jeg kunne godt tænke mig at når jeg trykker på en knap i venstre side,så åbner den i midten af siden altså den samme side.
Håber i forstod mit spørgsmål
Mvh Carsten M
Avatar billede pstidsen Novice
08. januar 2012 - 00:27 #1
hvad åbner i midten? den side som knappen henviser til?

Kan du programmere? For ellers kan jeg desværre ikke hjælpe dig :(
Avatar billede lokalteknik Nybegynder
08. januar 2012 - 10:50 #2
Du må hellere vise det med screenshots for det du skriver giver ikke så meget mening.
Avatar billede Carsten74 Nybegynder
08. januar 2012 - 12:30 #3
Hej
Jeg kan desværre ikke programmere.
Jeg har fundet en side lige som jeg kunne tænke mig
http://kystfisk.com/index.php  Hvis man trykker på knapper foroven så viser den det indhold på samme side "index"
Avatar billede pstidsen Novice
08. januar 2012 - 13:29 #4
#3: Hvis du ser i adresselinjen så skifter siden altså...

Men det du skal gøre er jo bare at lave X antal fuldstændig ens sider og så bare skrive noget forskelligt i kassen i midten, så liger det at det kun er det i midten der skifter, men det er det ikke.

Man kan også bruge iframe, men det tror jeg heldigvis ikke man kan i et CMS system som frontpage. iframe er nemlig IKKE godt til dette formål!
Avatar billede Slettet bruger
14. januar 2012 - 23:34 #5
<iframe name="I1" id="I1" src="http://www.ditlinkher.dk">Browseren understøtter ikke indbyggede rammer eller er aktuelt konfigureret til ikke at vise indbyggede rammer.
            </iframe>
Sæt de link ind du ville have i midten og link så i stedet til din egen side hvor overstående står med det link du ville vise :-)

Ha' en god aften :-)