Avatar billede Jensen1337 Nybegynder
07. januar 2012 - 22:30 Der er 7 kommentarer

Download begrænsning

Jeg går på en skole hvor de har en begrænsning på nettet, bare ved at loade en youtube film, kan smide dig af nettet... Den viser at du ER på nettet, men det går helt i stå. Er der en måde man kan komme forbi den begrænsning?

Det er en Mac skole, så deres routere er Mac og alle skolens computere også.
Hvis der er andre oplysninger i mangler så bare spørg :-)

//Mathias
08. januar 2012 - 01:13 #1
Der er jo nok en grund til denne begrænsning ? Så du skal ikke forvente hjælp herfra...
Avatar billede Jensen1337 Nybegynder
08. januar 2012 - 01:45 #2
Det ved jeg skam godt.. Men det er rimelig træls man ikke kan gå på youtube.. Det er jo en efterskole jeg går på, så det er jo også mit privatliv..
Avatar billede Slettet bruger
08. januar 2012 - 07:44 #3
du skal henvende dig hos administratoren af skolens server

det kan jo bare vøre et eller andet der skal genstartes eller rettes til.

da du ikke har rettigheder til den er der kun den vej desværre

det er højest sandsynligt at dine rettigheder ikke er rettet til men det er kun admin. der kan rette det til

m.v.h
Avatar billede lokalteknik Nybegynder
08. januar 2012 - 10:51 #4
Snak med skolen om det.. Vi giver ikke måder til at komme ud om systemer her..
Avatar billede Jensen1337 Nybegynder
08. januar 2012 - 22:56 #5
Har skam snakket med skolen... Og har givet dem løsninger som ikke koster noget.. Foralte dem de kunne sætte en af deres windows op og installere et ekstra netkort og så installere linux, så kan de køre nettet igennem den, det vil ikke koste det særligt meget.. Problemet er bare vores "computer admin" Er alt for stolt til at lave det om som han har sat op... :-(
Avatar billede Slettet bruger
09. januar 2012 - 07:15 #6
så er der kun den vej at du køber noget hos en udbyder selv
men det koster

administratoren af skolen har den fulde rettighed over sit og skolens anlæg

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
11. januar 2012 - 19:30 #7
vis du har wifi-hotspot  på den mobil kan du gå på den mobil via pc

http://static.rbytes.net/full_screenshots/w/i/wifi-hotspot-powered-by-zonerider.jpg