Avatar billede tuddi15 Nybegynder
06. januar 2012 - 15:54 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Musik DJ

Hej alle sammen.
Jeg tænkte på, jeg har købte et program til at skifte mellem musik nummer, når jeg "leger" DJ til private fester, men tænkte på om det ikke fandtes et program hvor man kan tage et youtube link og sæt ind og gør det på den samme måde som den anden. Ved det andet program er Kravet at man har musikken på sin pc.

Håber i kan hjælpe, og hvis i har spørgsmål, hvis i ikke helt forstår, så bare skriv

Tobias
Avatar billede igoogle Forsker
06. januar 2012 - 16:13 #1
ingen cracks / hacks / ulovligheder. Tak. Admin

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin

Avatar billede 220661 Ekspert
06. januar 2012 - 16:29 #2
Avatar billede 220661 Ekspert
06. januar 2012 - 16:32 #3
Om det kan tage link fra nettet det har jeg ikke afprøvet. Men det kommer an på en prøve.
Avatar billede 220661 Ekspert
06. januar 2012 - 16:36 #4
Hmm
Programmet kan godt hente sange fra nettet, men man skal være premium member for at gøre det. Når man gør det i den frie version får man 30 sekunders afspilning af sangen.
Avatar billede Beach Mester
06. januar 2012 - 16:53 #5
Vil absolut anbefale at du henter musikken ned på maskinen du afspiller fra - Der må da ikke være noget mere nitten end at musikken går død fordi Youtube, nettet eller andet ikke lige er 110% oppe!

//B
Avatar billede Beach Mester
06. januar 2012 - 16:58 #6
Nu kommer den her måske så--->
Jamen jeg ved jo ikke hvad de andre vil høre - >
Jo jo, det er jo din opgave som DJ at vide hvad de vil høre, og så forberede dig på det:-)
Ved godt det ikke altid er muligt, men en fornuftig musiksamling er vel det som står i første række hos en DJ - Derefter kommer alt det andet *S*

//B
Avatar billede 220661 Ekspert
06. januar 2012 - 17:01 #7
Virtual dj virker på den måde at når du har valgt hvilken sang du vil spille henter den sangen ind i en hukommelse i programmet, så der er tilgang til den når du trykker play.
Jeg er helt enig i at det ikke skal afvikles direkte fra nettet som beach også er inde på.
Avatar billede tuddi15 Nybegynder
06. januar 2012 - 17:40 #8
Både 220661 og Bedes skrive et svar

Jeg takker mange gange for de hurtige og gode svar i har givet

Beach, Jaa, det er rigtig, men hvis man bare høre radio eller lign et par gange om ugen, ved hvad hvilket musik det er ind...

220661, hvis det virker som member, så er det måske vær at betale jeg til.

Hilsen Tobias
Avatar billede tiger_dk Mester
06. januar 2012 - 17:51 #9
det her http://mmmunk.dk/mmmjukebox/ er ginial når der skal spilles musik til festen osv. Har selv brugt det, det er endlig lidt ginial også er det på dansk og endda gratis !!!
Avatar billede pstidsen Novice
06. januar 2012 - 17:53 #10
#1 og #5: Det snakker vi ikke om her....
Avatar billede 220661 Ekspert
06. januar 2012 - 17:56 #11
Det koster 300 dollars at købe det, så det må du overveje .
Inden du hopper ud i registrering havde det nok været en ide at se hvad nettet kan tilbyde.

Er du tdc kunde kan du hvis du bruger din egen pc og net bruge hele tdc's database med numre.
jeg har adgang til den mappe hvor jeg har downloadet musik fra tdc hvor der er drm kodning på numrene.
Om du kan det med andre udbydere ved jeg ikke.
Held og lykke med projektet.
Avatar billede pstidsen Novice
06. januar 2012 - 18:07 #12
Ja TDC PLAY ville også være en god idé. Fri download og stream af de hotteste numre i alle genrer. 10 millioner (siger de... Måske bare fordi det lyder pænt? Istedet for 9.845.215?) sange.
Avatar billede 220661 Ekspert
06. januar 2012 - 18:14 #13
Prisen passer ikke. Du kan betale pr måned og prisen er ca 10 dollars for adgang.