Avatar billede whiteclaw Praktikant
05. januar 2012 - 18:22 Der er 2 kommentarer

Samsung D500 Genskabelse af tabt data

Hej alle

Jeg har et særligt lille problem, som jeg håber nogen derude kan hjælpe mig med. Jeg fandt min gamle telefon, Samsung D500, frem den anden dag og ville egentlig gerne kigge nogle af de gamle billeder frem, som jeg engang tog. De lå der bare desværre ikke, men så tænkte jeg, at det sikkert er muligt at genskabe den tabte (dvs. slettede) data (billeder) fra telefonen. Er der nogen der ved, om man kan dette?

Jeg kan oplyse, at jeg kan tilslutte telefonen gennem USB, men problemet er det, at telefonen vist nok bygger på flash og dermed ikke tildeles et traditionelt drev. Alle programmer jeg har prøvet at arbejde med kræver et drev for overhovedet at kunne begynde en datagenskabelse.

Jeg arbejder med Windows XP (men har også nyere versioner, hvis det er). Jeg ved at telefonen er korrekt tilsluttet, da det gamle Samsung PIM og FIle Manager succesfuldt virker og kan overføre eksempelvis gamle sms'er eller videofilm.

Jeg kryder fingre
Avatar billede ewax Nybegynder
05. januar 2012 - 19:48 #1
Lytter lige med her :) har nogle ting der er slettet fra en w810i jeg rigtig gerne ville ha tilbage
Avatar billede whiteclaw Praktikant
29. juni 2012 - 10:26 #2
Og spørgsmålet er stadig åbent, hvis nogen ligger inde med et svar... :)