Avatar billede mathiaslaramee Nybegynder
03. januar 2012 - 13:24 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

No video input - anderledes

Hej. Jeg sidder tit på min computer og spiller diverse spil i fuld skærm, det hænder dog tit, at den pludselig går i sort og derefter giver mig følgende: Attention: No video input -> Entering sleeping mode. Derefter bliver jeg nødt til at slukke og tænde på min kontakt før at den gider starte op igen, nogle idéer til hvad der er galt?
Avatar billede jensenjs Juniormester
03. januar 2012 - 13:46 #1
Jeg har ofte oplevet at mange af mine elever kommer i pudsige situationer, når de spiller, alt afhængig af maskinen.

I nogle ældre spil sker det ofte i kampens hede at det kan være en forkert kombination af tastetryk.
På maskiner bærbare er det typisk en kombination af CTRL/FN +
en (F) tast der skifter mellem skærme,
Avatar billede mathiaslaramee Nybegynder
03. januar 2012 - 14:18 #2
Spiller på en stationær computer, og det er pt battlefield 3, så ligefremt gammelt vil jeg nu ikke kalde det. Det sker tit når der skal skiftes nyt skærmbilled som f.eks. ny bane.
Avatar billede mathiaslaramee Nybegynder
03. januar 2012 - 17:10 #3
Har fikset det, min driver var overglocked og overdrived.