Avatar billede Runevik Nybegynder
03. januar 2012 - 01:03 Der er 7 kommentarer

sort skærm

Jeg har stadig sort skærm på min bærbar HP pevilon dv5 jeg har kørt fjernsupport på den fra min nye pc men efter det så var skærmen sort nu kan jeg kun bruge den hvis jeg bruger fjernsupport jeg kan ikke engang sætte en anden skærm til man kan kun se den der pil man køre med det er win7 ultimate men jeg ved ikke om det er softweren den er gal med hjælp mig hvad skal jeg gøre for at få skærmen op at køre igen
03. januar 2012 - 06:52 #1
Velkommen til E. ...

Er det HELT fra PowerOn at du har "sort skærm" ???
Avatar billede PhilipWahlstrom Nybegynder
03. januar 2012 - 08:35 #2
Prøv at fjerne strømkabel og batteri, og derefter hold start-knappen nede i ca. 30 sek.
Monter batteri og strømkabel, og prøv så igen.....
Avatar billede Runevik Nybegynder
03. januar 2012 - 08:39 #3
Nej hvis jeg går ind i bios er der ikke noger galt det sker først lige når den når til hvor jeg skal skrive adgangs kode også går den sort men det er altså før jeg når at skrive koden
Avatar billede kimwright Nybegynder
03. januar 2012 - 08:53 #4
lyder måske som om den har fået en forkert grafikdriver ?
Avatar billede Runevik Nybegynder
03. januar 2012 - 15:51 #5
Hvad mener du med en forkert grafik driver jeg har jo ikke hentet noget jeg har bare kørt fjernsupport på den
Avatar billede Runevik Nybegynder
05. januar 2012 - 12:03 #6
jeg har også prøvet at slukke fjerne bat sker ingenting jeg ved ikke hvad jeg så skal gøre
Avatar billede Runevik Nybegynder
18. januar 2012 - 13:44 #7
hvis jeg formaltere den vil den så være som før