Avatar billede Smorkongen Nybegynder
29. december 2011 - 16:36 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Sprog

Hej jeg har et script.

Hvor jeg skal have ændret dette til dansk

M jS Y samt H:iA

Nogen der ved hvad man skal skrive her ?
Avatar billede olebole Juniormester
29. december 2011 - 17:00 #1
<ole>

Et bud på et pænt dansk kunne være: "M jS Y samt H:iA"  *D

/mvh
</bole>
Avatar billede olebole Juniormester
29. december 2011 - 17:01 #2
Kan du evt. forklare os andre, hvad du tænkte, da du skrev?  =)
Avatar billede olebole Juniormester
29. december 2011 - 17:15 #3
Hmmm ... er det en datoformatering? I så fald kunne du f.eks. skrive: j.n.Y H:i. Det er et af de formater, Dansk Sprognævn anbefaler, men det kommer jo også an på, hvordan og til hvad det skal bruges.
Avatar billede olebole Juniormester
29. december 2011 - 17:18 #4
Hvis det er datoformatering, der er tale om, er det i øvrigt en lidt pudsig måde at formatere på, når man bruger 24-timers angivelse - sammen med AM/PM: H:iA  =)
Avatar billede Smorkongen Nybegynder
29. december 2011 - 17:23 #5
Jeg tænkte self. jeg ville have oversat tidszonen til dansk. Men kan hører det ikke giver mening ?
Avatar billede Smorkongen Nybegynder
29. december 2011 - 17:27 #6
Pt ser det sådan ud : Dec 26th 2011 samt Dec 26th 2011 at 07:16AM

Ved ikke hvad jeg skal skrive i disse felter:
http://screencast.com/t/1UHe9fQ9
Avatar billede olebole Juniormester
29. december 2011 - 18:32 #7
Du kan ikke sætte nogen tidszone i det, du viser - kun formatet/rækkefølgen af de enkelte angivelser. Selve tidsberegningen foregår et andet sted
Avatar billede olebole Juniormester
29. december 2011 - 18:33 #8
I hvilken sammenhæng skal det bruges ... hvordan og hvorfor?
Avatar billede Smorkongen Nybegynder
20. januar 2012 - 19:00 #9
fandt ikke ud af det :/