Avatar billede VJM6000 Nybegynder
27. december 2011 - 18:14 Der er 5 kommentarer

Problem med at trække spil

Hej
Jeg har en ASUS N53sn(Nvidia GF 550m, Intel i7 turbo 2,9 ghz), som jeg bruger meget til spil. PT. spiller jeg mest The Elder Scrolls 5: Skyrim som den trækker på lidt over lavest grafik, hvor min fætter trækker det på højest grafik uden problemer selvom han har en HP Pavillion dv7 med et nvidia 240m grafikkort og i5 processer, og da jeg undersøgte hvilket et der var best var det mit 550m der var best.

Jeg tænker at det nok er en fejl i noget software eller en form for fabriksfejl.

Tak på forhånd :-)

Ps. Jeg fik min com. i midten af septemper 2011, og han fik sin for et par år siden. Der er ikke virus på nogen af dem.
Avatar billede kimwright Nybegynder
27. december 2011 - 23:42 #1
du bør tjekke din grafikdriver og DirectX version :)
Avatar billede Slettet bruger
28. december 2011 - 07:39 #2
denne her burde fortælle dig direkte hvad fejlen er

http://www.systemrequirementslab.com/cyri/intro.aspx

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
28. december 2011 - 07:40 #3
Avatar billede RuneDams Juniormester
28. december 2011 - 12:34 #4
Mængden af RAM har også en indflydelse, så tjek hvor meget RAM du har i forhold til ham.
Avatar billede Slettet bruger
29. december 2011 - 14:23 #5
hvordan går det her