Avatar billede KJV1974 Nybegynder
26. december 2011 - 05:40 Der er 4 kommentarer

Dygtig og erfaren designer søges til projekt

Hej med jer,

Jeg kan desværre ikke komme ind på projektet her, men vil sende fyldestgørende materiale til den rette.

Vi er på udkig efter en hardcore designer med flere år på bagen og som kan fremvise flotte referencer.

Vi udvider forretningen og har allerede en velkørende forretning d.d.

Vi søger derfor en designer der i opstartsfasen kan komme med en fin pris (Ja, ved godt pris og kvalitet 99,9% gange hænger sammen) eller som vil arbejde for sagen og få et cut af kagen. Dvs. med andre ord få en % del i firmaet.

Hvis dette har vakt din interesse så send os en email så vi kan se referencer mv. Her efter får du alt den information du har brug for.

Vi har rigtig godt fat i vores marked og ønsker at blive total dominernede.

Vh Kasper
Avatar billede KJV1974 Nybegynder
26. december 2011 - 10:40 #1
PS. Beklager jeg fik fejlskrevet i dette spørgsmål. Der søges blot en knaldgod designer til projekt.

Ej mulighed for partnerskab mv. Det er en hardcore koder vi søger partnerskab med. (De sene nattertimer :-))

Vh Kasper
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
26. december 2011 - 10:58 #2
Du må kun have 1 spørgsmål åbent om det samme emne ad gangen, og da den kategori er ment til feedback om design bedes du lukke dette spørgsmål og forsætte her:
http://www.eksperten.dk/spm/953952

Og desuden skrive på den anden at der ikke er mulighed for en del af firmaet i den anden tråd ogs
Avatar billede Slettet bruger
27. december 2011 - 12:25 #3
Hej Kasper

Det lyder spændende at I både søger en designer og en programmør, så jeg vil gerne vide lidt mere om hvad I søger og hvilken stil osv.
Du skal være velkommen til at skrive til mig på osj@device.dk
så kan vi sende lidt frem og tilbage.

Mvh
Ole
Avatar billede Himbear Nybegynder
27. december 2011 - 15:22 #4
Hej Kasper,

Jeg er freelance webdesigner og hjælper dig gerne. Kig på http://www.tinocordes.dk/webdesign og rundt omkring på hjemmesiden.

Skriv endelig til mig hvis du har spørgsmål :-)