Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
25. december 2011 - 20:50 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Firefox 9.0.1 + Google billed

Øhhh ...

Synes det er "lidt" mærkeligt :

Firefox 9.0.1 viser slet ikke Google-Billedet (Julemotiv)

På min bærbare PC med Windows Vista !

Underligt !

IE9 viser Google billedet. Det gør Google Crome også.

Og på en PC med XP Pro vises ligeledes Google billedet med Firefox.

Men altså IKKE på Windows Vista ...

Har I lignende oplevelser - I der har Vista og bruger Firefox 9.0.1 ?

Hvordan og hvorledes ?

Google fungerer normalt nok - Der er, som sagt, "bare" ikke et billed af Google, som der plejer at være.

Totalt mystisk, ikke ?

Mvh Ikke-Ekspert
Avatar billede Slettet bruger
25. december 2011 - 21:21 #1
Den bliver ikke vist hos mig (Firefox 3.6 + Win XP), men det er pga mit AdBlock Plus plugin. Når jeg deaktiverer den, så vises logoet.
Avatar billede pstidsen Novice
25. december 2011 - 23:27 #2
ja det kunne være en mulighed at det var en reklame blocker.

Kan det tænkes at du mangler noget Flash Player eller sådan noget? Har du problemer med at få vist andre elementer i FF?
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
26. december 2011 - 08:55 #3
Tak for svar - Nu vises Google som sædvanligt - Det var, åbenbart,
kun Julemotivet i går, der ikke kunne ses (?)

Har ikke ad-block men "Ghostery" installeret - men Ghostery blokerer nu kun tracking cookies, mener jeg ...
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
26. december 2011 - 08:55 #4
Problemet løst