Avatar billede kaehne1 Nybegynder
24. december 2011 - 00:02 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Outlook 2007 - Kan sende men ikke modtage

Jeg har netop købt domæne og er nu ved at sætte min mail op i Outlook.
Dette går også fint og testmail giver to grønne flueben og viser alt er gjort korrekt.
jeg sender også fint fra den nye mailadd, men modtager ikke....i webmailen fra min udyder kan jeg se at mailsne rigtigt nok bliver sendt og ligger der, men de kommer aldrig videre tilbage til outlook når jeg sendr en mail til mig selv.

Har gjort alt korrekt, så syntes det er noget underligt og der kommer ingen fejlkoder.

Vh
Peter (God Jul)
Avatar billede ptj_11 Forsker
24. december 2011 - 08:56 #1
Hej Peter.
Du skal ind og kigge på din domæineudbyders opsætning. Duskal sikkert hente dine mails fra dennes server.
Hvis vi forudsætter, at du f.eks. har din mailkonto hos Telia, og har dit domæine hos TDC, så skal du sende via Telia, og modtage mails fra TDC.
Altså du sender via din mailkontoudbyders server men modtager via din domæineudbyders server.
/ptj-11
Avatar billede kaehne1 Nybegynder
24. december 2011 - 11:17 #2
Hej Ptj.

Tak for dit bud, men jeg skal benytte det samme fra min mailudbyder både på min in og outgoing porte.
Avatar billede kaehne1 Nybegynder
24. december 2011 - 11:22 #3
JEG HAR FUNDET FEJLEN.

Jeg havde logget på med en forkert kode og username, da jeg overså der var to forskellige fra udbyderen.

God JUL :)
Avatar billede ptj_11 Forsker
25. december 2011 - 17:02 #4
Sjovt nok, men meget ofte er fejlen meget nærmere på, end man tror -:)
Tak i lige måde
/ptj_11