Avatar billede computerexperten Nybegynder
05. august 2001 - 16:17 Der er 2 kommentarer og
3 løsninger

Windows 95 start up fejl

når jeg starter min computer op kommer den med en meddelse hvor der står:Setup... an error (#18) has occured, and setup is unaable to continue this problem could be caused by a corrupted copy of the setup program or by a bad disk
it might be helpful to reset your system and try again.
if the problem persists please contact AOL customer relations at 1-800-827-3338 for assistance.

hvorfor gør den det og hvordan kan jeg få det væk ???

Avatar billede chopindk Nybegynder
05. august 2001 - 16:27 #1
Hvad siger den efter du har kørt \"scan disk\" ??
Avatar billede freak! Nybegynder
05. august 2001 - 16:32 #2
Formater lortet
Avatar billede hotpop Novice
05. august 2001 - 16:34 #3
Kør msconfig og se om der noget der starter som ikke skal starte :)
Avatar billede hotpop Novice
05. august 2001 - 20:28 #4
Hvad løsning vælger du?
Avatar billede computerexperten Nybegynder
06. august 2001 - 13:14 #5
det med msconfig var god så tusind tak til dig HOTPOP... Og tak til jer andre også !!!