Avatar billede RuneHLA Nybegynder
20. december 2011 - 23:11 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Installere Windows på Mac

Jeg har nogle spørgsmål som jeg gerne vil have afklaret, inden jeg bevæger mig ud i noget jeg ikke har prøvet før. Skal til at installere Windwows på Mac, da der er nogle spil jeg gerne vil have installeret, men som desværre kun findes til Windows :)

Jeg har hørt om noget software som kører både mac og windows på samme tid?
Altså, sådan jeg ikke skal genstarte og vælge windows og alt det der hvis jeg skal ind i et spil eller program som ikke kan køre med mac. Men tager det ikke meget og bliver den ikke meget langsommere så?

Jeg har en macbook pro i5 fra 2011

Hvilket windows anbefaler i til min computer? xp eller windows 7?

Det er spil som trackmania, counter strike, ages of empires.

På forhånd tak, håber lige i vil hjælpe mig!
Avatar billede RuneHLA Nybegynder
20. december 2011 - 23:30 #1
Dupe post :/
Avatar billede kjeldsted Novice
20. december 2011 - 23:43 #2
Og link til den post der diskuteres på: http://www.eksperten.dk/spm/953699