Avatar billede Mbisander Novice
19. december 2011 - 19:46 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Trojansk Hest

Hej,

Jeg opdagede jeg havde en trjoansk hest på min computer igår. Jeg var meget deprimeret, og vidste ikke hvad jeg skulle gøre - jeg rebootede hele min computer (altså reinstallerede den). Nu sidder jeg og er bange for at den stadig er på min computer.. Nogle der ved hvordan jeg kan finde ud af det?

Marcus
19. december 2011 - 19:52 #1
Vi gentager lige for 5. gang ->
www.eksperten.dk/spm/953452#reply_7880361
Avatar billede Mbisander Novice
19. december 2011 - 19:54 #2
Vil i ikke nok svare?
Jeg har sparet op i et år...
Avatar billede Slettet bruger
19. december 2011 - 20:22 #3
Hvis du gider lukke dine mange spørgsmål, får du sikkert også svar.
Når du ikke lukker, viser du, at du vil blæse  på reglerne, og hvordan kan du så forvente fortsat hjælp? Det er op til dig selv.
http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/Mbisander
Avatar billede Slettet bruger
19. december 2011 - 21:31 #4
Du kan hurtigt lukke de spørgsmål.
I højre hjørne øverst til højre står din profil.
Tryk der og se under åbne spørgsmål lidt nede på siden.

I de spørsmål der ikke er fundet en løsning:
Skriv selv et svar og accepter det, med et kryds i en lille firkant.
I de spørgsmål hvor en har hjulpet spørg om vedkommende vil lægge et svar og accepter det når det er sket.
Så vil alle være glade og være villige til at hjælpe.
Avatar billede pstidsen Novice
19. december 2011 - 21:44 #5
Hvis du har reinstalleret den, så er den jo som da den kom ud fra fabrikken og der er ingen virus. En anden gang kunne du prøve af bruge den her guide: http://www.eksperten.dk/guide/1232 inden du reinstallerer og sletter alt på din computer.

Og SÅ lukker du lige dine spørgsmål!!!!
Avatar billede Mbisander Novice
01. september 2012 - 10:34 #6
tak