Avatar billede Quinzato Nybegynder
17. december 2011 - 15:00 Der er 4 kommentarer

Søger en der vil lave hjemmeside/forum til wow med design osv. Gerne meget dygtig

Jeg leder efter en som kan lave et forholdsvist professionelt lignende wow hjemmeside/forum, og en som har tid til at lytte på hvad der skal være på forummet. Selvfølgelig ikke gratis!

Venlig hilsen
Morten
Avatar billede larste Nybegynder
17. december 2011 - 15:02 #1
Jeg kunne godt være interesseret, send mig en private msg her på eksperten.
Avatar billede kongknabe Nybegynder
17. december 2011 - 15:42 #2
Du er også meget velkommen til at kontakte mig med lidt mere info :)

contact (at) rasmusknabe (dot) com
Avatar billede knmuel1 Nybegynder
17. december 2011 - 22:13 #3
Hej ,
  Jeg har lang erfaring med at arbejde i asp.net, PHP. Jeg arbejder også med Joomla, Drupal, wordpress.
Hvis du sender mig dit projekt krav, vil jeg vise dig, hvordan jeg vil løse opgaven med den rigtige teknologi.
  Mail:info@ronplex.com
Vh
Avatar billede Dal7400 Nybegynder
27. december 2011 - 16:16 #4
Hej Morten

Dette kan vi levere til dig. Du er meget velkommen til at sende en mail til min på info@tk-datateam.dk - så kan vi drøfte nærmere.