Avatar billede fhansen82 Mester
15. december 2011 - 20:05 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Markør forsvinder

Jeg oplever (ret tit, men ikke altid), at min markør forsvinder i tekstfelter. Således kan jeg ikke se hvor jeg skriver. Det mest mærkelige er, hvis jeg flytter musemarkøren hurtigt frem og tilbage (ind og ud) af tekstboksene. Så blinker markøren som normalt. Jeg oplever bl.a. problemet her på Eksperten.dk, men også i Gmail og andre tekstbokse i iExplorer 9. Problemet er noget der er stødt til, men har ingen idé om hvornår. Problemet har været der et stykke tid, har bare ikke fået oprettet et spørgsmål her.
16. december 2011 - 00:35 #1
"Velkendt" problem i IE9 - ikke kun her på Eksperten.dk men også andre Sites som bruger samme "Tekstbox" system/princip...
Avatar billede fhansen82 Mester
16. december 2011 - 22:42 #2
Velkendt problem som kan løses?
16. december 2011 - 22:59 #3
Aner det ikke ...

(Det er jo som sagt ikke kun her på E. ...)
Avatar billede fhansen82 Mester
17. februar 2012 - 16:31 #4
Lukker da der ingen løsning er.