Avatar billede per2edb Praktikant
15. december 2011 - 09:04 Der er 1 kommentar og
1 løsning

WHS Homeserver Remote access sikkerhedscertifikat

På min Homeserver for BackUp havde jeg i den gamle SW version et domain xxx.homeserver.com der virkede fint når jeg kaldte udefra.
Når jeg anvender det samme i 2011 versionen får jeg svaret der er problemer med sikkerhedscertifikatet
Her er fejludskriftet:

Der er et problem med dette websteds sikkerhedscertifikat.

Dette websteds sikkerhedscertifikat blev udstedt til et andet websteds adresse.

Problemer med sikkerhedscertifikat kan skyldes et forsøg på at narre dig eller opsnappe data, du sender til serveren.
  Det anbefales, at du lukker denne webside og ikke fortsætter til webstedet.
  Klik her for at lukke denne webside.
  Fortsæt til dette websted (anbefales ikke).

Når jeg desuagtet fortsætter kommer jeg igennem til serveren

Hvad skal jeg gøre??

Jeg kan ikke huske hvordan jeg genererede xxx.homeserver.com ?
Jeg kan ikke se det kan gøres fra 2011 versionen!
Avatar billede per2edb Praktikant
22. december 2011 - 21:26 #1
stoppet
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
22. december 2011 - 23:09 #2
stoppet af hvem, politiet ??