Avatar billede 220661 Ekspert
13. december 2011 - 18:45 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Spørgers navn i oversigt

Husker jeg forkert, eller er spørger navn blevet slettet under spørgsmålene i alle kategorier, så man ikke kan se hvem der har oprettet dem.
Mener jeg før i tiden kunne se hvem opretter var før man gik i tråden.
Avatar billede Slettet bruger
13. december 2011 - 18:57 #1
Det har du vist ret, og lige den for dit spørgsmål er der et andet hvor petert give 60 point. Men ved de fleste står der kun katagori.
Avatar billede Slettet bruger
13. december 2011 - 19:04 #2
Ps. navnet Peters er allerede forsvundet. Det giver ingen mening, så det må Admin svare på.
Avatar billede 220661 Ekspert
13. december 2011 - 19:31 #3
Grunden til mit spørgsmål er at der en nogle brugere af Eksperten jeg ikke gider bruge tid på, så jeg i Firefox her skrevet dem ind under Vukabulary Highlighter i den liste der er der. Navnene bliver markeret med den farve som man vælger. I mit tilfælde rød.
Så hvis navnet forekommer et sted på siden bliver det rødt.
Det er min "black liste".
Det havde været fedt hvis spørgers navn på opretter stod i "Alle kategorier".
Avatar billede Slettet bruger
13. december 2011 - 19:43 #4
Du har min fulde forståelse. Der er brugere, som det er meningsløst at spilde sin tid på. Jeg havde også engang en Black liste, som en bruger havde lavet - han er er desværre ikke mere - men den virkede kun i IE. og bruger også Firefox.
Avatar billede 220661 Ekspert
13. december 2011 - 19:47 #5
Har du også Vukabulary Highlighter som en tilføjelse til Firefox?
Har du prøvet den?
Avatar billede 220661 Ekspert
13. december 2011 - 19:48 #6
Jeg hopper af for i dag. Kommer på i mogen ved 16 tiden.
Ses.
Avatar billede Slettet bruger
13. december 2011 - 19:54 #7
Aner ikke hvad  Vukabulary Highlighter  er for noget, men prøver at finde ud af det. Ellers spørg jeg dig i morgen:)
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. december 2011 - 20:07 #8
Avatar billede 220661 Ekspert
14. december 2011 - 20:15 #9
Det er muligt jeg husker forkert, men jeg synes dog det havde været en god ide at de stod der. Så ville der være en rød markering hen over brugernavnet hvis det var en som jeg havde markeret i listen.
Det må så blive et juleønske. Men desværre er det jo ikke alle ønsker man får opfyldt.
Avatar billede 220661 Ekspert
15. december 2011 - 16:47 #10
jeg lukker igen.