Avatar billede markus-king Nybegynder
09. december 2011 - 18:50 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Eksportér alt?

Hej alle,

Jeg har benyttet mig af Opera i mange år nu, og i disse år har jeg naturligvis brugt tonsvis af andre computere.

Er det ikke muligt at få eksporteret ALT, her inkl. indstillinger, extensions, bookmarks, kvikknapper osv. til andre Opera-browsere? Så behøver man ikke manuelt at indstallere alt.

Er inde med, at der findes en feature kaldet Opera Link, men dette eksporterer kun bookmarks og kvikknapper, som desuden ikke kan importeres i Opera, men blot er på deres hjemmeside.

Håber på et HURTIGT svar, tak. Det vil blive værdsat!
Avatar billede claes57 Ekspert
09. december 2011 - 19:11 #1
dette er, hvad du vil have
http://download.xmarks.com/download/all
skriv til xmarks, og du kommer måske med på listen...
Avatar billede markus-king Nybegynder
09. december 2011 - 19:14 #2
De sync'er vel ikke extensions?

Havde nu håber på en lidt hurtigere og mere direkte metode. Ellers tak.
Avatar billede claes57 Ekspert
09. december 2011 - 19:21 #3
Jeg mener at 'sync profiles' vil tage extentions med hvis det er samme browser og os - men jeg bruger kun xmark fra min faste (w7/firefox), til testmaskiner (med xp/ubuntu ie/chrome/firefox) så den del har jeg ikke testet.
Avatar billede markus-king Nybegynder
09. december 2011 - 19:24 #4
Hmm, det kunne være man skulle overveje at skrive til dem.

Men det kommer jo stadig til at tage sin tid. Er der ikke blot en form for indbygget eksport-feature i Opera? Det kan da ikke passe, at så stor en browser globat set ikke har sådan en mulighed.
Avatar billede markus-king Nybegynder
15. december 2011 - 22:01 #5
Ikke flere svar?
Avatar billede markus-king Nybegynder
12. februar 2012 - 01:41 #6
Du er velkommen til at lave et svar, Claes :)
Avatar billede claes57 Ekspert
12. februar 2012 - 10:38 #7
bare luk selv...
Avatar billede markus-king Nybegynder
15. februar 2012 - 13:53 #8
Tak for hjælpen anyway :)