Avatar billede killel Nybegynder
09. december 2011 - 15:02 Der er 1 kommentar og
1 løsning

PDF manager, web baseret

Hej,

Jeg har et par tusinde pdf-filer liggende, som jeg godt kunne tænke mig at få styr på og er derfor på udkig efter en PDF manager som opfylder alle eller så mange som muligt af nedenstående ønsker:

1. Web baseret (skal være lokalt i virksomheden, altså ikke en hosted løsning)
2. Mulighed for at importere mange filer samtidig
3. Mulighed for at "tagge" pdf'erne
4. Mulighed for at søge på tags og eller fuld tekst søgning

Jeg har kigget lidt på http://www.bioinformatics.org/librarian/ , men synes ikke det er ret brugervenligt.

Har i nogle forslag til hvilket program jeg kan anvende?

På forhånd tak
Avatar billede falster Ekspert
10. december 2011 - 17:57 #1
Avatar billede killel Nybegynder
11. december 2011 - 19:39 #2
Det kan helt sikkert meget af tingene, men synes ikke umiddelbart, at det kan indeksere de tilføjede filer (altså så mange kan søge inde i hele filen)?

Når jeg kører en "Index text words" finder den kun en 10-50 ord i hver fil som indekseres.