Avatar billede mybbe74 Mester
05. december 2011 - 12:39 Der er 4 kommentarer

Glemt password til router

Hej

Jeg har problem med min router, som er følgende:

1. Kan ikke huske passwordet på routeren
2. Mit netværk er pludselig skiftet til: ,!RWqT>^,i}4 (ikke noget jeg har gjort!)

Nu står jeg med en router som jeg ikke kan bruge :(

Kan nogle hjælpe mig - evt. med at nulstille?

Venligst
Mybbe74

Nb! Jeg har en : Siemens Gigaset SE366 WLAN som kan ses på nedenstående link.

http://www.dustinhome.dk/siemens-gigaset-se366-wlan-tradlos-router-80211b-g-n-(draft)-desktop/product/5010110875?s=c&intcmp=con_sel
Avatar billede Slettet bruger
05. december 2011 - 12:47 #1
på de fleste router sidder der bag på en hul eller en knap du kan trykke på i 10 sekunder - det er sådan generelt

så er routeren nulstillet og klar til brug

men kig i manualen der fulgte med den eller her

http://www.downloadlaptopdrivers.info/en/wireless-drivers/siemens-gigaset-se361-wlan-802-11bg-router-user-guide-firmware-update/

denne her

http://gigaset.com/medias/sys_master/A31008-M1067_R101-1-7619_gigasetSE361_en_GBR_IRL.pdf

m.v.h
Avatar billede mybbe74 Mester
05. december 2011 - 13:07 #2
Tak for svaret, men det løste desværre ikke mit problem, eller så har jeg ikke gjort det korrekt.

Jeg nulstillede routeren, men det er stadig volapyk (,!RWqT>^,i}4) i mit trådløse netværk som jeg ikke kan skifte til et normalt navn + jeg har stadig ikke passwordet.
Avatar billede wappa Nybegynder
05. december 2011 - 13:17 #3
Hvor længe har du haft den trykket inde altså ressette den det skal min ca 1 minuts tid
05. december 2011 - 15:58 #4
Evt.
Powerstik ud -> Hold Reset knappen inde -> Tilslut Powerstik -> STADIG hold Reset knappen inde >30 sek. -> Slip Reset knappen -> Powerstik ud -> vent lidt - Powerstik ind ...