Avatar billede 01hjorth Nybegynder
25. november 2011 - 22:07 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Fireworks CS4 Crash - Redning af projekt?!

Hej dav.

Jeg har lige siddet og arbejdet på et design til en ny website i Adobe FW CS4. Jeg havde oplevet en masse problemer undervejs og da jeg så ville gemme mit projekt kom den frem med "An internal error has occurred", ville slet ikke gemme og gik fuldstændig amok! Nåede lige at kopiere mit projekt (Med ctrl+a, ctrl+c) inden jeg så mig nødsaget til at lukke programmet. Mit spørgsmål er så bare hvordan filan jeg nu skal få gemt det projekt jeg har liggende kopieret. Når jeg prøver at starte fw og sætte ind får jeg fejl beskeder og alle elementer bliver sorte.

Skal lige siges at jeg aldrig i de ca. 2 år jeg har haft programmet har oplevet problemer med det, og jeg regner med at et genstart af pc'en vil hjælpe.

Tildeler MED GLÆDE 100 point til den der kan hjælpe med at få gemt mit projekt da jeg har lagt flere timer i det!
Avatar billede 01hjorth Nybegynder
25. november 2011 - 22:47 #1
Er en smule desperat så vil gerne forhøje til 200 points hvis der bare er en der kan hjælpe med at få gemt det så jeg kan redigere efter et genstart. Men kun hvis det sker inden for relativ kort tid, kan ikke holde pc'en kørende meget længere uden at kopiere noget nyt. Håber virkelig at noget har lyst til at hjælpe mig!
Avatar billede 01hjorth Nybegynder
26. november 2011 - 02:06 #2
Trist .. Der fik jeg så spildt de timer..