23. november 2011 - 11:54 Der er 4 kommentarer

GHOST og WIN7 64 bit i DOS - før maskinen startes op

I gamle dage havde jeg en CDRom med boot. På skiven lå der en GHOST.EXE, som startede automatisk op. Derefter var det kun at vælge Source og Destination for, at få udført en kopi af hele disken.

Er der nogen der ved om det kan lade sig gøre med den nyeste GHOST fra Norton, når det er diske på 500Gb. eller mere samt WIN7 64 bit?
Avatar billede Slettet bruger
23. november 2011 - 12:34 #1
fik du ikke noget brugeligt i 2006 + 2007 + 2008

http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/lej-fredericia

det er ikke god kotume at have så gamle spørgsmål stående åbne - der kommer granteret ingen forbi og ser den

dit spørgsmål vil jeg ikke kommentere på anden måde end her

http://www.symantec.com/business/ghost-solution-suite

m.v.h
24. november 2011 - 11:39 #2
Jeg håber nu, at have fået lukket de gamle indlæg. Ellers vil jeg MEGET gerne høre fra dig igen.

Er det muligt, at få hjælp til spørgsmålet - jeg er ikke så god til det teknisk-engelske og kan ikke gennemskue, om GHOST kan køres i DOS?

Bedste hilsner fra
Lars
26. april 2012 - 17:41 #3
Denne tråd lukkes og treatmenice får point
Avatar billede Slettet bruger
27. april 2012 - 07:13 #4
ok