Avatar billede Viperized Nybegynder
21. november 2011 - 22:35 Der er 2 kommentarer

Kan man få en lånecomputer i Fona mens ens com er til rep ?

Hej allesammen jeg ville bare høre om det er muligt og kunne få en lånecomputer mens ens ejen er til rep har en acer computer og har en så vidt jeg ved en almindelig forsikring og har købt den i Fona

håber i ved mere om det end jeg gør tak på forhånd.
Avatar billede Slettet bruger
22. november 2011 - 00:07 #1
Nej jeg mener bestemt ikke, man kan låne en komputer i Fona.
Men hvorfor har du ikke bare spurgt i fona? Og det er da voldsomt mange point at give for sådan et svar.
Mit råd er, luk spørgsmålet og tag point selv. Og ring så til Fona:)
Avatar billede kimwright Nybegynder
22. november 2011 - 08:41 #2
som x4more siger - Nej du kan ikke låne en computer i fona ( har selv arbejdet der i 3 år )