Avatar billede Viperized Nybegynder
21. november 2011 - 22:25 Der er 13 kommentarer

Kan man få en lånecomputer mens ens com er til rep

Hej allesammen jeg ville bare høre om det er muligt og kunne få en lånecomputer mens ens ejen er til rep har en acer computer og har en så vidt jeg ved en almindelig forsikring og har købt den i Fona

håber i ved mere om det end jeg gør tak på forhånd.
Avatar billede Slettet bruger
22. november 2011 - 00:10 #1
Spørgsmålet kører også her:http://www.eksperten.dk/spm/951788
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
22. november 2011 - 04:52 #2
Nej, og køb aldrig en computer i Fona igen, og køb aldrig en Acer. Køb en Lenovo hos en ordentlig butik, gerne en med god kundeservice. Så spare du penge og tid.
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. november 2011 - 10:44 #3
Der er ingen der har lånecomputere.
Sikkerhedsmæssigt er det også en meget dårlig ide, selv om maskinerne skulle blive genindlæst med friskt image!
Avatar billede kimwright Nybegynder
22. november 2011 - 12:10 #4
Hvad er der galt med Fona, og med en Acer?...
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. november 2011 - 13:06 #5
Det er nok bare en kunde, der tror han ved det hele...
Tro mig, har set maser af dem... :)
(Sagt med et smil i øjet, og ikke ment som personangreb :))
Avatar billede Slettet bruger
23. november 2011 - 00:41 #6
Med Acer er der det galt, at den sammen med HP har de fleste fejl inden for 2 år.
Avatar billede Slettet bruger
23. november 2011 - 13:17 #7
Jeg forstår ikke hvorfor spørgsmålet kører her også. For som der står i #1 kørte det også her http://www.eksperten.dk/spm/951788 hvor jeg opfordrede spørger til selv at tage de mange point (200) og ringe til fona. Desuden var der en tidligere ansat hos Fona, som kunne fortælle, at man ikke kan låne en computer i Fona.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
26. november 2011 - 09:30 #8
#4

http://www.trustpilot.dk/review/www.fona.dk

Kort sagt, Danmarks største skod butik.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
26. november 2011 - 09:33 #9
Som supplement til #8.

Fona griner hånligt af købeloven

Fona løber fra ansvaret

Jeg blev snydt af Fona

Fona-sælgere er styret af hemmelige tegn på vareskilte

Den 'nye' computer fra Fona var brugt.

Ekstra Bladet - 12-årige Caroline i klemme hos Fona

Fona skulle havde været lukket af de rette myndigheder for længe siden. Der findes alt for mange gode alternativer efterhånden.
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. november 2011 - 16:32 #10
Vedr. trustpilot...
Tænk lidt på dette, for det er et faktum:
Der er flere der brokker sig end der er flere der roser. Jeg har aldrig haft problemer med Fona, og jeg har købt en del hos dem - men jeg har heller aldrig rost dem for at alt bare kører. Det regner man jo med som kunde, så kan man bruge en side som trustpilot? Nej egentlig ikke :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. november 2011 - 16:51 #11
Desuden er der i 90% af tilfældende når div. kunder har problemer, tale om at kunden ikke kender reglerne godt nok.
Og derfor anmelder et firma på forkert grundlag.

Har også lige læst de første 3 dårlige anmeldelser på trustpilot:
    Anne Sofie
    5 point
    1 Anmeldelse

18. november 2011

Denne er ikke så god, men kunden har også selv begået fejl ved ikke at kræve ombytning.

18. november 2011
    Mikkel Jarlund
    Rønde, DK
    35 point
    2 Anmeldelser

Her har kunden også selv begået fejl, ved ikke at gemme bonnen.
Vedr. den "billige" pc, så har han sikkert fået det han skal have, da reglerne siger e"en tilsvarende vare".
Anmeldelse intet værd!

13. november 2011
    Dennis Kristensen
    Copenhagen, DK
    30 point
    1 Anmeldelse

Citat fra kunden "Der var fingeraftryk på skærmen efter købet"
Kunden skulle selvfølgelig have kontaktet butikken med det samme han så dette! Men han valgte at beholde varen.
Anmeldelse intet værd!
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
06. december 2011 - 14:58 #12
@john_stigers de citater i #9 er jo klippet ud fra diverse nyhedssites hvor Fona har været i medierne.

Men dog syntes jeg heller ikke at Trustpilot er *så* troværdigt igen, jeg skrev f.eks en anmeldelse af en butik som var negativ (og på korrekt grundlag), den blev så slettet, af nogle moderators fra Trustpilot må vi vel gå ud fra, også selvom den var velformuleret og  berettiget, det er for useriøst af Trustpilot.
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. december 2011 - 19:07 #13
Det er faktisk firmaerne selv der sletter dem.