Desuden er der i 90% af tilfældende når div. kunder har problemer, tale om at kunden ikke kender reglerne godt nok.
Og derfor anmelder et firma på forkert grundlag.
Har også lige læst de første 3 dårlige anmeldelser på trustpilot:
Anne Sofie
5 point
1 Anmeldelse
18. november 2011
Denne er ikke så god, men kunden har også selv begået fejl ved ikke at kræve ombytning.
18. november 2011
Mikkel Jarlund
Rønde, DK
35 point
2 Anmeldelser
Her har kunden også selv begået fejl, ved ikke at gemme bonnen.
Vedr. den "billige" pc, så har han sikkert fået det han skal have, da reglerne siger e"en tilsvarende vare".
Anmeldelse intet værd!13. november 2011
Dennis Kristensen
Copenhagen, DK
30 point
1 Anmeldelse
Citat fra kunden "
Der var fingeraftryk på skærmen efter købet"
Kunden skulle selvfølgelig have kontaktet butikken med det samme han så dette! Men han valgte at beholde varen.
Anmeldelse intet værd!