Avatar billede wipo Mester
21. november 2011 - 19:38 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Bærbar vil ikke i byen.

Jeg har en bærbar LG LW 65 med XP,der til hverdag, når den er herhjemme, sagtens går trådløst på min eget Netgear.
Men når den kommer i byen, og skal opkoble til fremmed netværk, går den fuldstændigt "I Blåt" og skriver en hel side om diverse katastrofer o.a. og den eneste måde jeg kan komme videre på er ved give den en "kold tyrker" og så afbryde til WIFI.
Er der nogen der ved hvad der galt.
Avatar billede fhansen82 Mester
21. november 2011 - 20:36 #1
Hmm, har du forsøgt at opdatere firmware/software til dit netkort?
Avatar billede wipo Mester
22. november 2011 - 09:15 #2
Nej, det har jeg ikke - Jeg prøver og se om jeg finde ud af det.

Jeg har jævnligt opdateret XP.

MVH  Wipo
Avatar billede fhansen82 Mester
26. november 2011 - 00:16 #3
Hvilken Service Pack har du installeret?
Avatar billede wipo Mester
29. november 2011 - 10:02 #4
Hej fhansen (82 - er det din alder eller fødeår)

Jeg har prøvet at finde ud af at opdatere mit netværkskort, ved klikke på alt hvad jeg kan finde under egenskaber på diverse netværksforbindelser, der vil lade sig opdatere.
Jeg har Windows XP Home Service Pack 2 installeret.

Nu skal jeg lige have den med i byen, og prøve om det virker - så kommer jeg tilbage til dig.

MVH  Wipo (årgang 45)
Avatar billede fhansen82 Mester
29. november 2011 - 11:20 #5
Hæ hæ. Det er min årgang :)

Prøv at hente SP3
Avatar billede wipo Mester
20. december 2011 - 17:07 #6
Virker stadig ikke!

Jeg kan ikke få den til installere diverse opdateringer fra Windows ?  Måske er det det der er hele problemet.
Jeg har en Recovery disk der fulgte med da jeg købte dyret i tidernes morgen - den prøver jeg nu at køre - så ser jeg hvad der sker.
Så skal jeg nok rapportere hvad der sker

MVH  WIPO
Avatar billede wipo Mester
24. december 2011 - 11:17 #7
Ja nu er alt slettet på denne bærbare.  Nu kan jeg ikke en gang komme på nettet med den.  Men det vil jeg nu ikke bruge energi på her i julen. Tager problemet op igen efter jul.
Avatar billede wipo Mester
09. januar 2012 - 18:19 #8
Nu er der gang i den bærbare igen - men den vil kun arbejde på hjemmebane.
Det er underligt.
Den åbner en helt blå side,når den er i byen, hvor den meddeler der er noget i vejen med noget hardware?
Avatar billede wipo Mester
16. januar 2012 - 23:09 #9
Nu har jeg lagt win. 7. på maskinen, og håber så på at det er en mulig løsning.
Foreløbig kan jeg kun  komme på nettet med den via kabel - der vist forsvundet en IP operator som jeg prøver at på at finde og downloade.
Jeg arbejder med sagen og modtager gerne gode råd.
Avatar billede wipo Mester
09. februar 2012 - 17:06 #10
Nu vil den igen ud og føjte.  Det blev klaret med formatering og indlæse en Recovery disc der fulgte med maskinen.
Tak for vebnlig deltagelse i mit ptoblem