Avatar billede jskmail Nybegynder
20. november 2011 - 22:03 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Vurdering og input til hjemmeside

Søger input til min nyåbnede hjemmeside. Den er bevist enkel i sin opbygning, da målgruppen er golfspillere fra 45 og opefter.
Mangler jeg noget? Hvad kunne jeg ellers tilføje? Generelt indspark tak - og selvfølgelig kritik, så jeg kan rette op.
Læg venligst et svar med det samme.
Avatar billede 220661 Ekspert
20. november 2011 - 22:07 #1
Link?
Avatar billede jskmail Nybegynder
20. november 2011 - 22:12 #2
Ups - hvor kunne jeg glemme det - kommer her
www.kronjyskgolf.dk
Avatar billede Himbear Nybegynder
21. november 2011 - 00:37 #3
Jeg synes at det ser meget pænt ud. Det er rigtigt gjort at holde webdesignet enkelt. Men hjemmesiden mangler lidt personlighed og lidt mere stil.

Der mangler lidt information om webshoppen. Hvordan man kan betale, nogle forretningsbetingelse osv
Avatar billede mikaelch Novice
21. november 2011 - 08:30 #4
mangler links menuen tekst nederste på siden skriver nyheder og i gang links videre til noget det gør folk hurtigere kommer videre til produktene det skaber oveni en interne links struktur der gør siden lettere følges af google og bliver mere bruger venlige

mere interne links over alt mangles ved hvert produkt optimeres mod denne side kerne ord lav gerne velkomme siden her også links mod kerne ord med dine kerne ord i links beskrivelsen dette afgørende i optmering procces

social aktive der mangler facebook google plus og evt twitter på siden dette er afgørende i optimering

info der regner man med om side om jer  fleste vis leder efter handelsbetingelser kigger på en siden der omhandler dette .

kontakt siden op øverste der med alle info cvr nummer telefon nummer det skaber troværdighed

overskrifter h1 h2 h3 h4 betyder noget i ovekuelighden på siden  og ved gode overskrifter nogle gange kan det hjælpe lidt i optimering
Avatar billede jskmail Nybegynder
23. november 2011 - 19:44 #5
Tak for input, vil I venligst lægge et svar, så vi kan lukke spørgsmålet?
Avatar billede jskmail Nybegynder
26. november 2011 - 18:51 #6
Luk spørgsmål