Avatar billede oscartrap Nybegynder
14. november 2011 - 16:06 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

MUSIKVIDEO

hej, jeg skal lave mig en musik video, som skal have en animeret intro. man skal starte med at se danmark, så skal den zoome ud og dreje hen af, så man ser vores bands 3D logo med navnet uden på.
Ligesom starten i videoen her: http://www.youtube.com/watch?v=YlUKcNNmywk&ob=av3e

Jeg vil godt lære det eller bare skriv et program der kan gøre det?
Tak for hjælpen
Avatar billede claes57 Ekspert
14. november 2011 - 16:17 #1
Du skal stykke det sammen af flere scener - det første kan vel laves i google maps.
Og det kan stykkes sammen i windows live movie maker
Avatar billede oscartrap Nybegynder
14. november 2011 - 16:46 #2
ja, og det næste med logoet der drejer?
Avatar billede oscartrap Nybegynder
14. november 2011 - 16:50 #3
ja, og det næste med logoet der drejer?
Avatar billede claes57 Ekspert
14. november 2011 - 19:49 #4
der ville jeg (uden at kende jeres logo) vælge at køre en lille linux-maskine - de kan virkeligt meget mht programmer, der kan jonglere med 3d-grafik gratis.
Ellers se på http://www.xara.com/eu/products/xara3d/
Avatar billede oscartrap Nybegynder
14. november 2011 - 21:44 #5
tak for hjælpen!