Avatar billede hav0k Nybegynder
11. november 2011 - 12:05 Der er 7 kommentarer

Hvor kan jeg finde de fedeste laptops i København?

Nogen der kender en god fysisk computerbutik i København, hvor man kan se og prøve de nyeste modeller (specielt inden for bærbare) inden man køber dem?

Jeg er ude efter at købe en Samsung Series 7 Chronos bærbar, men vil gerne se den irl, før jeg beslutter mig. Eneste problem er, at FONA og Elgiganten mv. kun henvender sig til familien Danmark og derfor ikke har de nyeste modeller, såsom førnævnte bærbar.

Nogen idéer til, hvor jeg kan finde modellen i en fysisk butik?

På forhånd tak for hjælpen.
Avatar billede helt83 Nybegynder
11. november 2011 - 12:38 #1
Hej hav0k

prøv med denne:
Computer city http://www.computercity.dk/Stores/AllStores.aspx
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. november 2011 - 13:04 #2
Avatar billede hav0k Nybegynder
11. november 2011 - 13:09 #3
helt83: Tak for forslaget - men de har ikke Samsung bærbare.
john_stigers: Jeg ved det godt - men min overskrift fik åbenbart ikke nogen til at svare... Så jeg besluttede at prøve igen.
Avatar billede supportsiden Professor
11. november 2011 - 16:49 #4
Avatar billede hav0k Nybegynder
12. november 2011 - 12:46 #5
Supportsiden: Jeg kender godt edbpriser.dk - fantastisk side. Men det er primært online-forretninger... Hvilket jo ikke hjælper meget, når jeg gerne vil se monsteret i aktion først :-)
Avatar billede jaco5604 Nybegynder
19. december 2011 - 15:52 #6
jeg må desvære fortælle dig at samsung series 7 endu ikke er udkommet til danmark og derfor er den lidt svær og finde i butikerne men elgiganten for den til marts engang :D medmindre du vil have en af de low specs udgaver fra tyskland XD :S
Avatar billede jaco5604 Nybegynder
19. december 2011 - 15:52 #7
altså chronos 15,6