Avatar billede cyberspace Nybegynder
09. november 2011 - 12:23 Der er 1 kommentar og
1 løsning

BullGuard Firewall blokerer ved DNLA streaming

Jeg har fået mig en Medie Center Pc  (Acer Revo 100) en ganske god smart maskine Denne benytter Clear.fi (mediscenter software)

med denne kan man share billeder, film og audio med andre enheder på ens netværk - man kan også streame direkte til mediecentert - men jer er det jeg har findet frem til at min ellers fremragende (BullGuard internet security) firewall blokerer for streaming fra min pc til medicentret. (virker kun når jeg helt slår den fra)

Jeg har checket alle firewall instillinger der kunne have indflydelse  (f.eks. Kontrol program til digitalemedier i windows media player) og intet hjælper har også prøvet diverse andre ændringer vedr. udgående og indgående trafik men intet hjælper.

Begge pc'er kører windows 7 home premium x64

(windows firewall har ingen indflydelse overhoved - streamer fint med den slået til)
Avatar billede cyberspace Nybegynder
09. november 2011 - 12:26 #1
ups gik lidt hurtigt:  men her er det jeg har fundet frem til .... (skulle der stå)
Avatar billede cyberspace Nybegynder
14. november 2011 - 09:13 #2
nåh ingen hjælp at hente her - ØV!