Avatar billede tj-j Nybegynder
08. november 2011 - 19:58 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Opsætning af referencer i C#-projekt

Hej,

Jeg prøver at opsætte eksemplet fra denne URL(http://shana.worldofcoding.com/en/browser.html), hvor jeg skal lave referencer til Gtk og WebKit.

Mit problem er at jeg ikke ved hvilke filer fra arkiverne, som jeg skal hente, og hvordan jeg laver referencer til dem i projektet.

Jeg har hentet to forskellige rpm-filer, men de har ikke været synlige, når jeg skulle oprette referencer i projektet. Har efterfølgende hentet et program til at udpakke filerne, men har stadig ikke kunnet finde filer, der har været synlige, når jeg har villet lave referencer i projektet.

Hvis nogen kunne hjælpe mig med at udpege de rigtige filer fra arkiverne og hvordan jeg brugte dem, ville det blive særdeles værdsat.

Det kan desuden nævnes at jeg bruger OSX.
Avatar billede tj-j Nybegynder
08. november 2011 - 20:00 #1
- og MonoDevelop
Avatar billede arne_v Ekspert
09. november 2011 - 03:13 #2
Du installerer rpm pakkerne med rpm utility og saa er der et llr andet sted et dir med nogle dll filer som du laver ref til.
Avatar billede tj-j Nybegynder
24. november 2011 - 08:19 #3
Jeg fandt desværre ingen løsning, hører gerne for nogen der har fundet en løsning på problemet.
Avatar billede Syska Mester
24. november 2011 - 11:44 #4
Synes arne_v gav en løsning, men du kom ikke med noget feedback.