Avatar billede konkurrenten Nybegynder
08. november 2011 - 15:06 Der er 3 kommentarer

er det muligt at gendanne ens SQL database

så hvis man har fucked det hele op at den selv retter tingene tilbage som det var da det virkede

og hvis det er muligt hvordan gør man så lige det?
Avatar billede michael_stim Ekspert
08. november 2011 - 15:19 #1
Hvis der ikke er commit'et kan du evt prøve med en rollback(). Er det på et webhotel, kan du prøve at ringe til dem og høre om de kan restore din database en uge eller lignede tilbage.
Avatar billede konkurrenten Nybegynder
08. november 2011 - 15:26 #2
nu er jeg jo ikke en haj til det her, så er ikke lige helt sikker på hvad du mener med commit´et .. eller en rollback

ja det hele ligger ved min udbyder som er one.com

men er kommet til at slettte mig selv så jeg ikke kan logge ind på mit backend system og redigere i min hjemmeside, det er jo ret træls og JA jeg har lært at det gør jeg aldrig mere, så nu handler det jo om at kunne logge ind igen.
Avatar billede michael_stim Ekspert
08. november 2011 - 15:35 #3
1. Tag telefonen
2. Ring til one.com
3. forklar dem dit problem

De tager backup i et vist interval og kan få din data tilbage. Om det så er gratis, skal jeg ikke kunne sige.