Avatar billede Tigerjaay Nybegynder
07. november 2011 - 22:38 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Intet signal fra PC til fjernsyn - HDMI stik.

Hej Alle!! :)
Håber den ligger i den rigtige kategori.

Men lidt info først:
Windows 7 styresystem.
Nvidia Gforce GT 320

Skal i bruge andet ;)

Men det hele startede med at jeg tilsluttede min kammerats Playstation 3. (Med HDMI stik) til mit fjernsyn.
Det skal så lige siges at jeg har min PC tilsluttet til mit fjernsyn med HDMI stik i begge ender også...

Da vi så skulle til og spille kom der ingen lyd, overhoved...
Så trykkede jeg source og valgte min PC kanal.. og farverne var begyndt at blive svage i det (Store pixels)...
Jeg hev så HDMI stikket til playstationen ud af mit fjernsyn for at håbe på det så hjalp.. men det var stadig det samme..

Så gik jeg ind i enhedshåndteringen og slettede min driverinstallation til mit grafikkort, genstartede min PC for at installere den på ny...
Den installerede uden nogle problemer... eller næsten da..
Nu kommer der intet signal fra min PC og over til mit fjernsyn.
Faktisk kan den slet ikke finde mit fjernsyn..

Hvad jeg har prøvet:
1) Højre klikke på skrivebordet, vælge skærmopløsning og trykke Registrer. Men den finder intet...

2) Holde windows knappen nede imens jeg trykker på P.

Nogle der har haft samme problem??
Og tror lidt det er HDMI stikkende i fjernsynet.
Eller er jeg helt galt på den?? :D
På forhånd tak :D
Avatar billede Slettet bruger
08. november 2011 - 08:57 #1
Avatar billede Tigerjaay Nybegynder
08. november 2011 - 09:34 #2
Jeg kigger på det når jeg kommer hjem fra job. Du for selvfølgelig dine point hvis det virkelig er så godt som det ser ud til :D
Avatar billede Tigerjaay Nybegynder
08. november 2011 - 22:18 #3
De snakker kun om lyden ikke kommer med...
Jeg kan hverken få billede eller lyd fra min pc til mit fjernsyn...
Avatar billede Tigerjaay Nybegynder
09. november 2011 - 21:45 #4
Jeg fandt ud af fejlen selv!!!!! ;D
Da jeg havde fjernet min driver til mit grafikkort og ville installere det igen, sad HDMI stikket i imens jeg installerede driveren.

For jeg prøvede og fjerne og installere det igen uden HDMI stikket sad i. og VUBTI. Min PC fandt fjernsynet med det samme ;)

Men tak for hjælpen alligevel.