Avatar billede CRY57 Nybegynder
07. november 2011 - 18:21 Der er 3 kommentarer

Windows 7 & Office til hjemmet

Jeg har et excelark liggende på et remote site som er tilknyttet min pc som et netværksdrev. Når jeg forsøger at åbne det får jeg meget tit udskriften: netværket er optaget (hvad det ikke er - da jeg sagtens kan kan komme på dette site). Jeg kan ikke gennemskue hvad der er galt. Kan nogen hjælpe??
Carsten
Avatar billede NicolaiMogensen Nybegynder
07. november 2011 - 19:17 #1
Har du administrator adgang fra din PC til dette netværksdrev?
Avatar billede CRY57 Nybegynder
07. november 2011 - 20:01 #2
Ja. Og en gang imellem skriver den også at filen er optaget af anden bruger - hvad den heller ikke er. Det er meget mystisk. Jeg har en lokal netværksdisk med en kopi af data fra det remote netværksdrev - og her er der ikke problemer. De 2 netværksdrev sidder på samme VLAN med TDC som udbyder - så forbindelsen burde være i orden.
Avatar billede NicolaiMogensen Nybegynder
07. november 2011 - 20:52 #3
Ja det lyder godt nok lidt mystiskt.. Måske ligger fejlen hos TDC?