Avatar billede konkurrenten Nybegynder
07. november 2011 - 14:56 Der er 2 kommentarer

hvordan opretter man en ny bruger og kode igennem dasabasen

jeg har hørt man kan gå direkte ind i SQL databasen og oprette et brugernavn og et password, men hvordan gør man det  i praksis så det rent faktisk også virker

hvis min host har noget at sige også er det ved one.com min side ligger

håber på et fornuftigt svar
Avatar billede Qobra Nybegynder
07. november 2011 - 15:27 #1
Jeg tror ikke du kan gøre det hos one.com ;-) Men se dokumentationen: http://dev.mysql.com/doc/refman/5.1/en/adding-users.html
Avatar billede konkurrenten Nybegynder
07. november 2011 - 15:53 #2
Hmm databasen er der jo, jeg vil jo bare adde en bruger mere, og kan sagtens bruge INSERT til at trække filen frem, men er ikke helt sikker på hvor mange af felterne der skal udfyldes og hvad der evt skal stå i dem

selve felterne i databasen er jo bare at læse hvad den vil vide
men FUNKTION har jeg jo flere forskellige muligheder at vælgeimellem og det er jo nok der jeg blir forviret