Avatar billede Binabo Nybegynder
06. november 2011 - 17:51 Der er 3 kommentarer

hjælp til counter-strike

Hej.

når jeg går ind i counter-strike så er de der ting væk som jeg kan trykke på, det jeg snakker om er der hvor jeg kan trykke find server, options, new game og exit det er væk og har ingen andelse om hvordan jeg får dem tilbage. kan i hjælpe mig bare skriv :D
Avatar billede Binabo Nybegynder
06. november 2011 - 17:59 #1
Og jeg kan ikke connecte en server den siger connection to server timed out.
Avatar billede Vikvak Nybegynder
06. november 2011 - 19:27 #2
Prøv at slette din Cstrike mappe og start spillet igen

C:\Program Files\Steam\steamapps\DIT NAVN\counter-strike source

- og der inde sletter du mappen.
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. november 2011 - 20:10 #3
Counter Strike afinstalleres via tilføj/fjern programmer (XP) eller Fjern program (Vista/7)