Avatar billede ranni Forsker
06. november 2011 - 10:32 Der er 27 kommentarer og
1 løsning

Billed på filen i mapper forsvundet.

Hej
Jeg er på`den.
I et forsøg på at få billede frem på mine videostumper er nu også billede på mine billedfiler forsvundet og står nu også som ikon.
Jeg har kørt en Gendannelse men kunne ikke komme langt nok tilbage datomæssig.
Jeg kører Win 7 64 bit
Pinnacle 15 Ult
Adobe 9 elements
Hvad kan jeg gøre for få billeder (måske video også) i mappen til at vise billede i stedet for ikon ?????????????
Avatar billede Slettet bruger
06. november 2011 - 10:52 #1
Højreklik og marker VIS der vælger du så noget andet i stedet for ikon :) (virker kun hvis det er i windows stifinder altså en mappe)
Avatar billede ranni Forsker
06. november 2011 - 11:12 #2
hej H4
Jeg har prøvet med alle 8 muligheder i VIS men kun ikoner viser sig.
Avatar billede Slettet bruger
06. november 2011 - 14:31 #3
Er det i et specielt program eller hvad?? For i mit "billede bibliotek" virker det fint med "Store Ikoner" Kan du eventuelt tage et screenshot og linke til det?? Så vi kan se hvad der ikke lige funker :)
Avatar billede ranni Forsker
06. november 2011 - 15:26 #4
Hvad vil du have et screen shot af, det skal være et eller andet,du kan se en evt. fejl ud af.
Jeg har prøvet at gøre forskellige programmer Nero Paint Adobe Windows  til "åbne altid med" men ingen miniaturer.
NB NB jeg er en gammel pensionist, men jeg kan vel finde ud af det, hvis forklaring bøjes i neonrør
Avatar billede ranni Forsker
06. november 2011 - 15:36 #5
Jeg kan oplyse at på min eksterne er der
ca.2000 billeder også har stået som miniaturer, men nu er ikoner.
Avatar billede Poko1 Ekspert
06. november 2011 - 16:19 #6
Sidder og funderer over tråden som er lidt svær at forstå
men kunne det være funktionen ude til højre du mener?
Avatar billede Poko1 Ekspert
06. november 2011 - 16:19 #7
Avatar billede ranni Forsker
06. november 2011 - 16:47 #8
Nej jeg prøvede at få billede på mine filmstumper (det har der før været) men som som altid går det noget galt, når jeg rører ved noget, jeg ikke forstand på.
Nu er altid eksisterende miniaturer billede på alle mine billedfiler også blivet til ikoner.
Jeg prøvede en Gendannelse, men den ene dato, der var der, var ikke nok tilbage i tid
Avatar billede Poko1 Ekspert
06. november 2011 - 17:07 #9
Som #3 tag et screenshot og upload din forklaring giver ingen mening.
Avatar billede ranni Forsker
06. november 2011 - 17:40 #10
Som før skrevet: Jeg er en gammel pensionist.
Vil I have et screen shot af mappen med filer med PSE ikon i stedet for miniaturebillede ????
Avatar billede Poko1 Ekspert
06. november 2011 - 17:50 #11
Hvis du nu laver et shot som det jeg lavede så ser man jo hvad der ligger i mappen. jeg ved ikke hvorfor du skriver gammel pensionist. jeg er selv Årgang 43
Avatar billede ranni Forsker
06. november 2011 - 19:22 #12
Jeg prøver at finde ud af hvordan jeg sender et screen shot??? Jeg tror nu ikke (hvis det lykkedes)at det er det billede du ønsker.
Apropos alder, så er jeg fra næsten det samme år, men det er ikke mange år siden Post-It og kuglepen på indersiden af underarmen var bedre end det moderne IT.
Avatar billede Poko1 Ekspert
08. november 2011 - 08:08 #13
Det hjalp måske meed beskrivelsen!
http://gratisupload.dk/vis_billede/668458/
Avatar billede Poko1 Ekspert
08. november 2011 - 08:49 #14
Vejledning i hvordan Screenshot.
http://gratisupload.dk/vis/668400/
Avatar billede ranni Forsker
08. november 2011 - 09:54 #15
Jeg har BSR screen recorder men har endnu ikke fundet ud af at sende billedet i Eksperten
08. november 2011 - 16:57 #16
Du kan ikke vedlægge filer/billeder/film ell. direkte til Eksperten.dk, men brug denne side -> http://gratisupload.dk/ og følg guiden...
Avatar billede ranni Forsker
08. november 2011 - 19:17 #17
Så lærte jeg da det.
http://gratisupload.dk/vis/668492/
Som I kan se er linien, der ikke skal vinkes af for at vælge thumpnail.
Den har været der og var ikke vinket af selv om problemerne allerede var begyndt.
Jeg har googlet og prøvet en del bl.a. ALT + Tap thumpnails, men det virker heller ikke.
Mine usorterede 2000 billeder er stadig kun numre og skal behandles enkeltvis for at kunne gøre gavn.
Avatar billede Slettet bruger
08. november 2011 - 20:44 #18
Har du windows 7? Det ligner ihvertfald det :). Tryk på din "windows" knap så startmenuen popper op. Indtast "Videoer" i søgefeltet. Der kommer så en genvej med en lille filmrulle som ikon tryk på det. Nu popper der en mappe op. Nu Højreklikker du ved siden af nogle af dine filer: Øverst står der Sórter efter og efter det står der VIS. Hold over "vis" og der kommer nogle valgmuligheder frem. Her vælger du "STORE IKONER". Håber det virkede
Avatar billede Poko1 Ekspert
08. november 2011 - 21:00 #19
Mr_H4mm3r
og den var i #7
Avatar billede ranni Forsker
08. november 2011 - 21:13 #20
Jeg synes der begynder at ligne en formatering --- ooohhh !!! det bliver en lang proces.
Avatar billede Slettet bruger
08. november 2011 - 21:23 #21
Poko1

Hvis du kigger i mit første svar står der det som jeg også siger nu :)
Avatar billede ranni Forsker
08. november 2011 - 21:55 #22
Jeg er taknemmelig for et hvert forslag
men desværre retter min Win 7 sig ikke lige nu efter normale procedurer
Avatar billede Slettet bruger
08. november 2011 - 22:11 #23
Spark til den :). Har du prøvet at gendanne nogle indstillinger??
Avatar billede Poko1 Ekspert
08. november 2011 - 22:23 #24
Alt prøvet i den anden tråd.
http://www.eksperten.dk/spm/950843
Så jeg hopper fra
Avatar billede ranni Forsker
08. november 2011 - 22:29 #25
Jeg gendannet/nulstillet flere gange Linien i Mappeindstillinger, hvor man vinker af  om man vil have iconer eller ej  er også forsvundet.
Under styressystemer generelt har jeg startet en ny tråd for evt få andre kloge hoveder på banen.
Vi kan jo ikke alle være lige kloge på alt.
Avatar billede ranni Forsker
08. november 2011 - 22:34 #26
OK poko.
Tak for at du prøvede at hjælpe.
Denne nød er åbent svært at knække.
Avatar billede ranni Forsker
09. november 2011 - 10:31 #27
Jeg lukker denne tråd og håber på en løsning i Systemer/generelt.
Jeg takker jer for at prøve at hjælpe.
Jeg vender tilbage , hvis der kommer en løsning.
Avatar billede ranni Forsker
19. november 2011 - 14:13 #28
Hej.
Efter instl. af Win 7 pro fik jeg mine billedikoner og  den tabte linie i mappeindstillinger igen.
En reparation i Win 7 home kunne ikke afhjælpe fejlen, så jeg købte en Win 7 pro.