Avatar billede Berti12 Nybegynder
05. november 2011 - 21:13 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kigget overalt!

Hej med jer derude...
Jeg har ledt overalt efter en billig løsning på en webshop på google, men jeg kan ingen ting finde! Er der måske nogle dejlige mennesker derude, som gider at give mig en hånd? Det skal selvfølgelig være med helt eget domænenavn og ikke at muligt (123hjemmeside.virksomheden.dk). :D

På forhånd tusind tak!
Avatar billede keysersoze Guru
05. november 2011 - 22:11 #1
Billig er et vidt begreb - en god og hurtig løsning er at leje den hos fx dandomain.dk og vil du selv sætte den op kan du fx kigge på nopcommerce eller ucommerce.
Avatar billede jakobdo Ekspert
05. november 2011 - 22:32 #2
Hvis du vil selv, er der også oscommerce og magento.
Avatar billede amigasger Nybegynder
05. november 2011 - 22:51 #3
Hej Berti12

Jeg har ofte set sådanne webshop-systemer til salg på ebay. Jeg kender intet til kvaliteten - og muligheder for udvidelser, men det er da værd at undersøge :-)

Med venlig hilsen
Asger Stig Holten
Avatar billede Berti12 Nybegynder
10. november 2011 - 17:20 #4
Jakobdo svar :)
Avatar billede jakobdo Ekspert
10. november 2011 - 19:02 #5
Svar!
Avatar billede jakobdo Ekspert
18. december 2011 - 22:24 #6
Takker for point.